دیپلم های کارودانش

دیپلم های کارودانش

ادامه تحصیل دهید:
دانش آموزان روزانه ، شبانه، دیپلم ردی ها، ترک تحصیلی ها، داوطلب آزاد دریافت دیپلم دوم، ، دیپلم رسمی مورد تأیید آموزش و پرورش بگیرید.

افرادی که به هر دلیلی در مقطع متوسطه نتوانسته اند فارغ التحصیل شوند و از ادامه تحصیل بازمانده اند یکی از رههای ساده برای رسیدن به مدرک دیپلم انتخاب رشته های کارودانش میباشد که با گذراندن واحد های عمومی در مدارس بزرگسالان یا راه دور و واحد های مهارتی در موسسات آموزش مهارت میتوانند با سرعت و هزینه کمتری موفق به اخذ دیپلم از آموزش و پرروش شوند در همین راستا در مجتمع آموزشی مهندس خسروی با داشتن مجوز رسمی در رشته های گرافیک رایانه ای،تولید محتوای الکترونیکی،تصویر سازی،مدیریت خانواده وطراحی صفحات وب هرساله در دو نوبت هنرآموز پذیرفته وبا آماربالای ۹۵ درصد قبولی تعداد زیادی از دیپلم ردی ها را کمک کرده تا فارغ التحصیل شوند.

 امروزه داشتن حداقل مدرک دیپلم درسی برای جوانان جویای کار یک ضرروت است. و این روش بدلیل سهولت و نیاز بازار کار به این رشته ها باعث میشود که یکی از روش های آسان برای اخذ مدرک دیپلم باشد.

برای ادامه تحصیل در دانشگاها شما میتواند با دیپلم های کارودانش بدون کنکور در رشته مورد علاقه خود ثبت نام نمایید.

به عنوان مثال ، دیپلم گرافیک رایانه یکی از رشته‌های کار دانش آموزش و پرورش است که ۵۳/۵ واحد عمومی و ۴۲/۵ واحد ، مهارتی دارد. با گذراندن واحدهای مهارتی در مجتمع آموزشی مهندس خسروی ، موفق به اخذ دیپلم شده و بدون نیاز به پیش دانشگاهی و کنکور وارد  دانشگاه شوید.

ویژگی های دیپلم های کارو دانش مجتمع آموزشی مهندس خسروی

شهریه اقساط

برگزاری کلاسها در ساعات مختلف برای سهولت شاغلین ،خانم ها خانه دار .

ارائه جزوه و نمونه سوالات

آموزش به صورت آنلاین وغیر حضوری

استفاده از مربیان مجرب و کارازموده

درک شرایط بزرگسالان برای ادامه تحصیل

شما با گذراندن دروس مهارتی و دروس عمومی میتوانید از آموزش و پرورش دیپلم کارو دانش دریافت نمایید