نشست رییس مرکز فنی‌وحرفه‌ای شماره ۶ لرستان با رییس کمیته امداد الیگودرز

ارسال شده در: عمومی | ۰

نشست رییس مرکز فنی‌وحرفه‌ای شماره ۶ لرستان با رییس کمیته امداد الیگودرز جلسه ای با حضور سید وحید موسوی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۶  الیگودرز و بهروز ماهرو بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) الیگودرز ومهندس روح الله خسروی و کارشناس اموزش سرکار خانم لونی در سالن جلسات کمیته امداد بر گزار گردید .

بهروز ماهرو بختیاری در ابتدا با خیر مقدم به حاضرین ، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی نیاز سنجی های آموزشی، همفکری و همکاری هرچه بیشتر این دو دستگاه و رفع مشکل بیکاری مددجویان دانست.

جلسه کارافرینی کمیته امداد

سید وحید موسوی در این جلسه آمادگی مراکز و آموزشگاههای زیر مجموعه آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان را برای برگزاری دوره های مورد نیاز کمیته امداد اعلام کرد و گفت: در این برهه باید به توسعه رشته هایی که کارآیی بیشتری در پیشبرد اقتصاد مقاومتی دارند، پرداخت تا بتوان با آموزش این گونه رشته ها گام مفیدی در جهت توسعه مهارت مددجویان و ایجاد اشتغال آنان برداریم .

وی افزود: مددجویان می توانند با شرکت در دوره های گردشگری، پرورش مرغ بومی، پرورش آبزیان، پرورش قارچ ، زعفران، بازار یابی و فروش و کار آفرینی آموزش فنی و حرفه ای، علاوه بر دریافت گواهینامه مهارت، مهارت های لازم را برای ایجاد اشتغال کسب و از تسهیلات کمیته امداد استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *